• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Burstner Argosfriends har träffats igen!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
10 stycken snygga Burstner Argosar träffades i Ulricehamn i helgen. Ställplatsen i Ulricehamns centrum var för liten, så vi hyrde en egen parkeringsyta och en stuga att umgås i alldeles norr om ställplatsen. Visserligen har vi tidigare om åren knött in oss 22 pers i en Argos, men där gick smärtgränsen. Nu var vi rekordmånga den här gången, i princip förmodligen den större andelen av Argosbilar som rullar i västsverige!:cool:
Vi är ju många barnfamiljer, och barnen har haft superkul. Sen har det ju blivit en del som har gått in i fel bilar, både barn och vuxna :oops:.... alla bilar är ju nästan identiska....och det tar en stund att leta reda på sina egna ungar, många bilar att leta i innan man slutligen hittar dom i någons alkov där de leker....:D

/Ludde

DSC_0012.jpg

DSC_0013.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0016.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0053.jpg

DSC_0057.jpg

F

F.d. 25246

Guest
Sv: Burstner Argosfriends har träffats igen!

SNYFT är sååå avis att vi inte kom loss till er men ha det gott varma Argoshälsningar från oss.

PS. de var inte många med andra framfjädrar he he säckeninjärvipärkele vad dom är ihopdragna:wink::wink::wink:

Kramar till er alla
Mikkeman

G

gunens

Guest

Hej, vi har nyligen köpt en Argos...hur blir man medlem?..Häls /K.

Kicki & Kurre

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
811
Medlemskap
2025

Hej, vi har nyligen köpt en Argos...hur blir man medlem?..Häls /K.

Hej! Jag har skickat ett meddelande till er med min mailadress... skicka ett brev till mig så ska vi fixa så att ni kommer med i maillistan till "Argosgänget" :)

//Kicki

F

F.d. 25246

Guest

Så trevligt! välkomna!
Mikkeman

G

gunens

Guest

Tackar,Tackar Mikkeman.../K.

G

gunens

Guest

Hallå alla Argosägare...har problem att kunna se på tvn, köpte en ci-modul o ett boxerkort samt bordsantenn, sökningen funkade bra, men fick inte in några kanaler alls, vet inte vad d är för fel, pratat både med Boxer o siba där vi köpte den. Nån som kan tala om vad felet är, elr några tips vore vi tacksamma, kan sägas oxå att det är en tysk tv. Måste man köpa en svensk tv som är kompatibel med d svenska systemet??...Häls K/G.

Jarmo å Åsa

HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
7588
Medlemskap
2025

Äntligen Argos ägare:)Hur kommer man me i gemenskapen?

//Jarmo

elegancen

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
7888
Medlemskap
2025

Låter som ni har kul skulle också vilja va med hur gör man?

Argos747.

Toppen