• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

bua hamn

T

Teddi

Guest
hej lite information,,,en tre fyra platser från vänster försvinner,, bakom dom nuvarande sätts upp nya elstolpar,,ja tror att där blir nya platser,,

allt enligt klagan hos restaurangägaren,,de gäller utsikten för dess gäster..

samtidigt försvinner utsikten för dom bilar som kommer att stå där bak ,,vi avsluta våran resa där idag,,ja försökte få tag i polarn,,men gick bet,,

en investering som skall betala sej naturligtvis,,

priser o platser kanske nån annan medlem bidra med?
de finns andra parkerings möjligheter i byn..

F

F.d. 55376

Guest
Sv: bua hamn

Hej
Vi avslutade oxå vår resa där idag.
Jag har hört samma rykte som du om platserna som försvinner.
Men sist vi var där träffade vi nån från klubben som tydligen hade koll på läget.
Och enligt honom försvinner inga platser. Marinan har fått mer gäster tackvare husbilarna, så han klagade inte.De har satt upp en blå skylt med pilar mot vänster..PIL Husbil,Ställplatser... Vi fattade det så att man inte ska stå ivägen för iläggning av båtar.. Tömningsstationen är klar så man kan tömma de bärbara latrinerna.Den för fasta tankar o spillvatten var avstängd pga slipning av betongen. Toaletter o duschar skulle vara klara i slutet på denna vecka. Priset vet jag inte men har inte hört nåt om nån höjning.STÄLL er absolut INTE på parkeringarna vid bostäderna de bötfäller direkt
Gun

T

Teddi

Guest
Sv: bua hamn

hej gun,,,förra året va de stora protester från restaurangen,,,men om dom fått mer att göra av våran närvaro så e de ju positivt för alla,,
teddi,,

Toppen