• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

bropasset

T

Teddi

Guest
hej,,för att ta del av erbjudandet genom klubben,,bropass,,

måste man lösa en årsavgift på 300 spänn varje år även om man inte åker över varje år?
e de nån som vet?? teddi,,

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Sv: bropasset

Vet och vet, det är ju livsfarligt att säga.

En enkel resa med brobizz 350:- + brobizz 300:- blir en vinst på 50:-.

Varje resa därefter blir en vinst på 350:-, t ex om man vill ta bron tillbaka.

Sen kan man betala med brobizz på flera broar och färjor i och mellan Norden och Tyskland.

Det är smidigare och snabbare att ha en brobizz. Vi har en till våra tre bilar.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

hej,,för att ta del av erbjudandet genom klubben,,bropass,,

måste man lösa en årsavgift på 300 spänn varje år även om man inte åker över varje år?
e de nån som vet?? teddi,,

Du kan ju låna ut bizz eller kort om du själv inte åker och dela på den fasta avgiften.

KawaMal

HBK Medlem
Kommun
Älvkarleby
HBK-Nr
1474
Medlemskap
2025

Om man vet att man inte kommer att åka över under ett år kan man naturligtvis säga upp/lämna tillbaks sin Brobizz och skaffa en ny när det åter blir aktuellt. Och då kanske det finns ett nytt fömånserbjudande ;-)

A

Amatören

Guest

Fick mail idag från "Öresundsbron" det finns tydligen en hel del rabatter till exempel 20% på Zoo, 30% på Tivoli, gå 4 betala för 3 på BonBon land, nån rabatt på lallandia osv... och det var bara en del.

Gå in på öresundsbrons sida och titta på "erbjudanden" finns en hel del.

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

På Scandlines måste man ansluta sin brobiss för att det skall fungera, det sker alltså inte automatiskt.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Scandlines har en svensk sida om BroBizz men där finns inget skrivet om några rabatter, vad jag kan se! Dessutom gäller det bara personbilar under 6 meter!

http://www.scandlines.se/farja/biz-card/autobizz/

Rörigt som bara den! Man anar Stenas fingrar bakom den här prislistan! Några av prislistorna saknar priser! Scandlines bjuder dock sina kunder på ett glas vatten (!) om man använder sin BroBizz vid betalningen!
Sådan marknadsföring skrämmer bort mig! Som väl är finns det fortfarande konkurrerande bolag.

Jappe

Senast ändrad:

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

När det gäller Scandlines Rödby- Puttgarden ( som inte tillhör Stena) måste man kontakta dom och ansluta sitt brobiss för debitering. Vad jag vet finns det inga rabatter att få, utan det är bara för att det är enkelt. Om någon vet ett bra sätt att få rabatt där får ni gärna berätta det! :)

Toppen