Hej ringde Öresundsbron om brobizzen, mest för att kolla om & när den nya årsavgiften drogs för kommande andvändning, fråga inte om det lönar sej för det gör det!!!!! med Bizzen!!
Nä det gällde när jag skulle "rabbla" upp kundnummer så skar det sej direkt ( jag vet att kvinnan som svarade inte bestämmer) jag sa PO11 o.s.v. då blev jag upplyst om att "O:ett" var en nolla!!!!
Jo sa jag att ni vet det får man förmoda men vi som håller igång "skiten",
(håller med på fel ord men sanningen är illa hörd, & ändå så har där inte nämnts om dom Strömmar i vattnet som bron utgör & vindändringar för dom som seglar!!!!!!!!!!!!!)
För hade inte "vi" funnits så var där inte många resenärer.
Att "dom" tog vårt dricksvatten när dom grävde till brovägarna det förmildrar inte historien!!
Ja ni skulle bara visst vad!
Mvh.
Nä det gällde när jag skulle "rabbla" upp kundnummer så skar det sej direkt ( jag vet att kvinnan som svarade inte bestämmer) jag sa PO11 o.s.v. då blev jag upplyst om att "O:ett" var en nolla!!!!
Jo sa jag att ni vet det får man förmoda men vi som håller igång "skiten",
(håller med på fel ord men sanningen är illa hörd, & ändå så har där inte nämnts om dom Strömmar i vattnet som bron utgör & vindändringar för dom som seglar!!!!!!!!!!!!!)
För hade inte "vi" funnits så var där inte många resenärer.
Att "dom" tog vårt dricksvatten när dom grävde till brovägarna det förmildrar inte historien!!
Ja ni skulle bara visst vad!
Mvh.