• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

BroBizz

GöranH

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
307
Medlemskap
2022
Beställde mitt brobizz i tisdags,fick det igår de kan man kalla snabb service.Nu ska vi börja tjäna "pengar" :spinny:.

F

F.d. 15719

Guest
Sv: BroBizz

Sitter och funderar på vad brobizz är för nå't ....
Är det en liten by med bikupor som har broar emellan sig så att bi-stackarna orkar arbeta mera och inte tröttar ut sig på att flyga?

Eller är det ett tillstånd för att starta en business med sin bror?

Kanske möjligen ett vip kort för dom som ofta åker över broar?

Fler förslag?

/elisabeth :wink:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

När jag sökte på BroBizz i sökfunktionen så fick jag 23 träffar förutom denna tråd.

Med detta vill jag slå ett slag för sökfunktionen som kan vaska fram mycket information i alla de över 100 000 trådarna i vårt forum.

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023

Och idag låg mitt nya BroPass/BroBizz i lådan när jag kom hem från fredagsboulen..
/Bertil

Senast ändrad:
F

F.d. 15719

Guest

Michael,

ursäkta om jag ställde en skämtsam fråga på detta seriösa forum.

Jag kan också googla om jag verkligen vill veta något på riktigt.

Försökte bara höja ribban lite och få det lite gemytligt under markisen.

/elisabeth
som drar sig tillbaka en stund igen

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Elisabeth, jag tycker inte att du skall dra dig tillbaka. Jag tror inte det minsta att någon här inte känner till Google utan mitt inlägg var ett sätt att tala om att vi har en sökfunktion på forumet som ibland är väldigt användbar. Jag ber om ursäkt om du uppfattade det som ett påhopp på dig.

Toppen