• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Britta provbor hos oss

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Igår gjorde vi en snabbresa till Halmstad. Det var ju enda dagen denna vecka som jag var ledig så det gällde att passa på. Med tillbaka följde Britta som skall prova på att bo hos oss i två veckor. Funkar det och hon trivs med oss så kommer hon att få stanna permanent.

Britta 2009-06-27.jpg

När min Berit så tragiskt gick bort alldeles för tidigt så var det många som sa att det bästa är att söka en ny hund. Av en slump hittade jag Britta, en Bearded Collie, som idag fyller 1½ år.

Hon har redan hunnit med att träffa några HBK-are, först HBK 1691 och 911 när vi rastade vid Snapparp och lite senare HBK 2999 som stod vid reningsverket i Ystad. Vi hoppas att hon skall komma att bli hemmastadd här utanför Ystad och i husbilen. Resan hit gick i alla fall utmärkt.

H

hianders

Guest
Sv: Britta provbor hos oss

Lycka lycka till Michael och Annika och Bianca!!! Britta kommer säkert att trivas hos en underbar familj!
Låt oss höra hur det går!

Kram
från Inger & Hasse & Grabbarna

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Hej vad roligt att ni hittat en ny hund, bearded collie är så goa, fast mycke päls å hålla reda på!
Grattis och lycka till med Britta och ni måste berätta hur det går med henne!

Kramar från Annette m familj!

Kjell o Anna-Lena

HBK Medlem
Kommun
Bollebygd
HBK-Nr
911
Medlemskap
2025

Hej på er!

Vi hamnade i Ranarp över helgen,var dock på marknaden i Åstorp på lördagen som hade ett jättebra upplägg ena sidan ner, andra upp. Det kommer säkert att gå bra med Britta häls. Kjell o Anna-Lena

Toppen