• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bridge

F

F.d. 50198

Guest
Finns det husbilsägare som spelar bridge?
Golfen tar ju ofta en stor plats i olika organisationers aktiviteter. Det är ju ganska naturligt eftersom golf främst spelas under den tid på året då husbilarna är som mest aktiva. Nu undrar jag om även bridgen kan vara en aktivitet som lockar husbilsägare. Själv spelar jag bridge vintertid på hemorten, men skulle kunna tänka mig att även spela vid någon husbilsträff. Nog går det att att använda bord under markisen eller vid dåligt väder sitta inne i bilen.
:msn_stormy:

Ami

HBK Medlem
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2025
Sv: Bridge

Hur gick det med ditt inlägg om bridge? Jag, Bobo, känner till spelet (vågade inte skriva att jag kan). Jag har inte spelat i klubben här men jag spelar på Odd Fellow när vi får ihop ett bord. Där är vi max två bord varannan vecka. Min fru lärde sig (gick kurs i Gbg) i Gbg innan vi flyttade till Strömstad.
MVH Bo (Bobo) Helgegren:yes:

F

F.d. 25404

Guest

Vi spelar också. Hellre än bra dock... :)

Vi gick en kurs för några år sedan och har väl sedan dess spelat kanske 1 gång varannan månad... man glömmer en hel del märker man ganska snart. Egentligen så borde man ju spela var och varannan dag får att hålla allt levande.

Men det är ju ändå kul att spela och man brukar få sig ett gott skratt emellanåt :)

• Gilla
Reaktioner: Ami
F

F.d. 50010

Guest

Hej bridgespelare. Vi är två som åker runt i landet Och vi besöker bridgeklubbar över halva landet. Vi är med i Bridgeförbundet. Då får man en tidning , där det står var det finns sömmar bridge. Vi är från Kalmar trakten , vi har spelat i Karlstad , Hammarö , Ö . vik och flera platser i Skåne. Det är så trevlig , Man är alltid välkommen. Men man ringer till klubbarna längs vägen, så man hittar till lokalerna.Det är mycket trevligt , då har man ett mål och träffar trevliga spelare. Lycka till Ide från Gunvor och Rune,:p

Toppen