• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Brassestolar hittar man var??

F

F.d. 16304

Guest
Jo, ni läste rätt. Var kan man köpa brassestolar? Alla som på något sätt ger sig ut under sommaren brukar ju ha med sig brassestolar. Vi också. Tyvärr nya stolar varje säsong. Det känns onödigt att behöva slänga ett gäng stolar varje vår när man upptäcker de har pajat!! Biltemas stol för 69:- är en sådan stol. Mackarnas också. Jag är beredd att betala 10 gånger mer för att få en brassestol som verkligen håller. Jag har sökt men ej funnit. Är det någon av er som hittat stolar av högra kvalitet någonstans?

Y

Yjons

Guest
Sv: Brassestolar hittar man var??

Närmaste överskottsbolag. Jag har inte analyserat sortimentet men konstaterat att där finns mängder av stolar i olika modeller.

F

F.d. 1635

Guest
Sv: Brassestolar hittar man var??

Ica Maxi har en som finns både till barn o vuxen, jag har köpt till barnen för 3 år sedan o dom är lika bra fortfarande ;)

Lycka till!

Toppen