Tuula & Bertil
HBK Medlem
Jag har sett att någon här har tipsat om bra och prisvärt wi-fi i Spanien, men kan inte hitta var och vad. Är tacksam för lite hjälp med adresser och annat nyttigt i detta
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har sett att någon här har tipsat om bra och prisvärt wi-fi i Spanien, men kan inte hitta var och vad. Är tacksam för lite hjälp med adresser och annat nyttigt i detta
Jag är på Gran Canaria och har köpt från Masmovil (Orange som operatör) 10 GB för 35€ per månad.
Vet ej om det är samma pris fastlandet.
Lennart
Kolla det här: MÃSMÓVILin mobiloperatör i Spanien din mobiloperatör med de billigaste priserna – MÃSMÓVIL
Tror det är det bästa för dig.
Går det att teckna utan vare sig spanskt telefonnummer eller spansk bankkonto?
Går det att teckna utan vare sig spanskt telefonnummer eller spansk bankkonto?
Tänk på om du har Iphone att du inte kan internetdela. Det går däremot bra på Android. Detta om du vill ha lokal hotspot och ha igång flera enheter samtidigt. Mifi router använder jag.
Jag har en iPhone 6, och jag kan internetdela (tror jag iaf). Provade nyss att dela med mig till frugan och hon kunde surfa obehindrat på sin mobil via min delning. Är det något jag missförstått? Lite off topic iofs..