• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bra service

Pensionär

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
3142
Medlemskap
2025
vill bara i all enkelhet tacka Dahlgrens Auto i Uppsala för bra service och snabbt jobb med upppdateringen på vår bil.
Ringde förra måndagen, "kan du komma den här veckan?"
Torsdagmorgon halv 8 var jag i Uppsala, dom tog in bilen direkt, en timme senare var den klar!
Snabbt jobbat och ett vänligt bemötande, gott kaffe.
Med andra ord det var värt att åka dom milen.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Bra service

Tycker också dom är bra.

Kunniga, snabba, sedan gör det inget att jag kan ta en promenad dit o hem när bil servas.

F

F.d. 53012

Guest

Ont om sånt folk synd att man har 28 mil men får väl besöka dom när man på besök hos svärföräldrarna i Tierp.

sevallbo

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2025

Kan även rekommendera Normans laddstation i Gävle , dom satte i 2 st nya bodelsbatterier åt mig åt mig nu i veckan.Det enda jag gjorde var att lysa med en ficklampa när strömmen bröts .Blev även erbjuden att låna batterier om det var leveranstider på dom nya .Undrar om Biltema gjort detsamma ?Mycket bra service av proffsig personal . Sevallbo

Toppen