• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bra service i Uppsala

Pensionär

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
3142
Medlemskap
2025
På väg till Hornborgarsjön för ett par veckor sedan fick vi ett "pling" och ett felmeddelande med röd lampa att det var något fel på växellådan!
Samtidigt kopplades farthållare ur, och det gick inte att aktivera den.
Då blir man lite undrande. Men efter fikarast fungerade allt som vanligt. Nåväl, efter hemkomst ringde jag Dahlgrens i Uppsala som ville att vi skulle komma in så att dom fick läsa av datorn.
Till Uppsala i fredags, anlände strax efter kl 8.Där blir man alltid väl mottagen. Dom tog in bilen och kopplade in datorn och kunde konstatera att en kontakt under bromspedalen inte fungerad som den skulle.
Efter ca 2 och en halv timme var det klart och allt fungerar som det ska.
Vad vill jag då ha sagt om hela den här långa inledningen........
Jo att jag kommer att åka till Uppsala (2x7 mil)varje gång som något behöver åtgärdas. Bättre service får man leta länge efter.
Dahlgrens i Uppsala kan jag och vill jag varmt rkomendera.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Bra service i Uppsala

Är så nöjd att ha dom nära för vi bor inte långt därifrån. Snabb o bra service när det behövs.
Kan bara instämma:)

Rolles

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2025
Sv: Bra service i Uppsala

Tur vi har Kroons i stan här vi bor !! Det dom inte vet är inte värt att veta:spinny::mcride:

Toppen