• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bra Forum

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025
Jag tycker att för min del detta är ett riktigt bra forum,har blivit hjälpt med en hel del tipps på olika frågeställningar. Det är väl bra att det finns något forum för oss husbilsåkare att ventilera våra åsikter,och få många förslag åtgjärder när det uppstår problem t.ex. Det finns alltid något intressant på detta forum tycker jag i alla fall. Tack :D

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Bra Forum

Jag håller fullständigt med dej. Vi har fått massor av tips och hjälp här på forumet. Dessutom lärt en del om andras misstag så vi har inte behövt göra alla själva. Många fina platser att besöka har vi också hittat tack vare detta forum. Då vi inte har varit utomlands med husbilen ger alla fina reseberättelser oss en längtan till den dag vi kan ge oss ut. Mm mm
Med vänlig hälsning, Gunilla

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023

Saxnäs, håller med dig fullständig att forumet är en rik källa att ösa ur.

Det finns ju nåt för alla...sociala träffar, nördiga diskussioner kring appar o data, vintips , ställplatser, reseberättelser, tankar, reflektioner, fina foton... teknikfrågor kring husbilar och annat smått o gott.
Lite gny o gnäll men det hör till i en byhåla på ca 10 000 medlemmar. Skulle vi bara sitta och stryka varann medhårs så hoppar jag av.

Synd bara att så många sitter på läktaren... eller är det bra?

Det verkar som att fler "Intresserade" är mer intresserade av forumet än all tysta medlemmar... läktaren är snart fullsatt ;)

Bosse

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

En del av dom som sitter på läktaren är ganska gröna i det här sammanhanget och måste få bli lite varma i kläderna först, som jag tex...

Sen vore det konstigt om alla var med, det skulle vara unikt för mänskligheten, vi är alla bra på olika saker och unika på vårt sätt. Bra kommunikationsförmåga är inget som kommer med modersmjölken utan är något som vissa begåvats med och andra fått en hel del mindre av. Men jag tror säkert att det kommer en hel del guldkorn även från dom som bara yttrar sej sällan.

Bättre med kvalité än kvantitet:):)

Nybörjaren

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Måste ha slagit mej allvarligt, detta är mitt 5 inlägg idag!!!

Sov gott alla som inte måste vara uppe i natt:)
L

Toppen