• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bra försäkringsarbete

Hymer

HBK Medlem
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2025
Vid två tillfällen under senare år har jag varit tvingad att reparera husbilen på grund av att andra trafikanter behövt skapa kontakt med min parkerade husbil. Ena gången försvann det elektriska insteget i tyska Greifswald med hjälp av ett tyskt ekipage med släpvagn och den andra var det en brevbärare som inte var van vid att det fanns en parkerad husbil när vederbörande backade ut från ett hyreshus på sin ordinarie runda. Men det jag vill komma till är att Atracco vid båda tillfällena gjort ett mycket bra jobb och reparerat bilen på ett perfekt sätt. Och allt utan något som helst tjafs med vare sig försäkringsbolaget som verkstad.

Vilka erfarenheter har ni andra som tvingats till liknande åtgärder Och verkstäder som fixat era försäkringsärenden?

Staffan

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Bra försäkringsarbete

Bra med detta tips finns alldeles för få kompetenta inom denna gren. (plast)

Toppen