• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bra campingmöbler för barn

F

F.d. 28367

Guest
Hej!

Vi är två vuxna och två barn (4 resp 2 år) som ska ut med husbil i Europa i sommar. Vi har en Westfalia nugget - dvs en liten husbil. Vi letar efter bra utemöbler som funkar m barnen.

Vi har funderat lite på ett ihopfällbart picknickbord+stolar i ett då dessa verkar vara stabila + ta relativt liten plats. Ex dessa: https://www.vidaxl.se/e/87184759068...AqsZU0KJdfDfAN_ezp-9o3SepL58ATwR0oaAmof8P8HAQ eller PICKNICKBORD ALU "AMSTERDAM"

Har någon erfarenhet av dessa? Eller kan tipsa om något annat?

Tacksam för svar :)
Hälsningar
Sofia

F

F.d. 14324

Guest
Sv: Bra campingmöbler för barn

Hej Sofia, vi hade ett sånt bord när barnen var små och husbilen var liten, jag tycker att det fungerar helt acceptabelt, kanske inte superstabilt men med tanke på storleken ihopfälld så var den lösningen den enda möjliga för oss.

mvh jocke

F

F.d. 28367

Guest
Sv: Bra campingmöbler för barn

Tack för svar!
Då satsar vi nog på ett sådant. :)

Toppen