• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bröllopstransport

Hqhusbil

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Hej
Har inte så myscket med husbil att göra,men man brukar ju få bra svar på husbilskklubben.

Min son ska gifta sig den 30 juni i Täby kyrka och sen ta sig till Cedergrenska tornet för bröllopsfest. En resa på 20 min i bil.
Han tycker att det skulle vara roligt att företa färden i något fordon som är frächare än min Volvo.
Är det nån som har nåt förslag på hur jag löser det?

F

F.d. 29925

Guest
Sv: Bröllopstransport

Byt bil.

Eller hyr en limo, dyrt, men några tillfällen i livet som dessutom är speciella glömmer man aldrig hur det än utvecklar sig efteråt.

Så mitt tipps, sälj bilskrället och hyr en limosin.:)

goldfinger

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6001
Medlemskap
2026

Byt bil.

Eller hyr en limo, dyrt, men några tillfällen i livet som dessutom är speciella glömmer man aldrig hur det än utvecklar sig efteråt.

Så mitt tipps, sälj bilskrället och hyr en limosin.:)

Varför inte ta husbilen....lite annorlunda :):):)

Jarmo å Åsa

HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
7588
Medlemskap
2025

Hej.

Har en kompis som äger ngr RR av äldre modell för såna uppdrag. Skicka mail add så kan jag förmedla det vidare om du e intresserad.Vet inget om pris osv.

Häls Jarmo

Toppen