• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bröllopsdag

F

F.d. 29841

Guest
I dag har vi 49 -åring bröllopsdag dä ni.
Jag har slutat att köpa Rosor det blev i stället 49 tulpaner, kan verka snålt men va fan det får duga.
Tusenlappen som det hade blivit dyrare med rosor kan vi ha roligare för.
/Vidhem

F

F.d. 53074

Guest
Sv: Bröllopsdag

Antar att detta INTE är aprilskämt! Hursomhelst: GRATTIS! 49 år är faktiskt väldigt länge. Men nästa år slipper du väl inte undan rosorna...:D

Kjell :D

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Om ni nu gifte er 1/4, hur många var det som inte kom på bröllopet för att dom inte trodde er?
Calle

F

F.d. 29841

Guest

Nej det inget Aprillskämt. Då blir det rosor.
Det var fullt i Kyrkan. På den tiden var folk nog mera benägna gifta sig i kyrkorna.
/Vidhem

Farmor Anita

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021

Våra vänner som nu kommit med sin nyligen inköpta första husbil och står här strax bredvid oss har också bröllopsdag i dag. Grattis Anne och Kjell både till bilen och dagen

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Stort GRATTIS på bröllopsdagen . Jag tycker att tulpaner är underbara blommor så dom duger lika bra som rosor.
Kramar Gunilla

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Grattis vidhem. Antar att det finns en väldigt tålig och snäll fru vid din sida! Du måste framföra mina gratulationer! :)

F

F.d. 29841

Guest

Hej "Vellinge"
Hälsningen framförd.
I går var allt frid och fröjd, men i morse när jag vaknade var hon försvunnen, även kvasten var borta är den någon som sett henne?
För nu kommer jag att svälta ihjäl om hon inte hittas..
/Vidhem

F

F.d. 4349

Guest

Grattis!
Hoppas att käringen kommer tillrätta.
Lena o Ingemar.

F

F.d. 53074

Guest

Hej "Vellinge"
Hälsningen framförd.
I går var allt frid och fröjd, men i morse när jag vaknade var hon försvunnen, även kvasten var borta är den någon som sett henne?
För nu kommer jag att svälta ihjäl om hon inte hittas..
/Vidhem

Jaha, ni kör också med arbetsfördelning... Frugan lagar maten och jag äter upp den ;)

Kjell :D

Toppen