Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Denna vecka är 22,53 inkl. moms/liter diesel på Preem/SÅIFA oavsett vad pumpens pris visar. Ändras måndagar.Hej i vilken tråd finns bränslepriserna?
Tackar!ÅFA/SÅIFA drivmedelspris
På begäran skapar vi en tråd med aktuellt drivmedelspris för dig som använder ÅFA/SÅIFA Drivmedelskort. Du kan få en automatisk påminnelse om förändring av prisinformationen om du markerar "Följ denna tråd" och sedan markerar "Följ denna tråd... och få epost-meddelanden". Detaljer om förmånen...www.husbilsklubben.se
Hej!Får man ca 2kr/liter billigare med kortet?
Preem sätter ett listpris varje måndag och det listpriset gäller t o m söndag. På listpriset får vi 1,14 kr i rabatt. Jämför du med t ex Ingo så blir det som oftast 70-80 öre bättre pris med vår rabatt. Just nu med de stora prishopp som varit kan det dock variera mellan "jättebra" pris resp högre pris än på andra ställen.Hej!Får man ca 2kr/liter billigare med kortet?
Hur får man rabatten?Måste man skaffa nytt tankkort?
På mina fakturor står det att jag har 91 öre i rabatt. Kan det vara olika?Alltså 1.14kr/liter i rabatt med kortet på priset som just idag är 24:64kr/lit!men det stod 22:53kr diesel i tidigare inlägg vad gäller?
91öre + moms = 1.14krPå mina fakturor står det att jag har 91 öre i rabatt. Kan det vara olika?