Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej på er.
Jag har en Max E bränslecell i vår husbil.
Har haft den nu i tre år och är mycket nöjd.
Den ska kopplas till färskvatten tanken, eller en lös vattendunk.
Den blandar själv upp saltlösningen med vatten för att få rätt konsentrat.
Körde slut på batterit på ELMIA sist vi var där. Startade bränslecellen, och på 8 timmar var det fulladdat igen. Bränsle åtgång ca: 1/2 liter under dessa timmar.
Hi Life
Skulle vara roligare med vad produkten eventuellt har att erbjuda istället för att se negativt på hela konceptet.
Så tycker jag.
Känns skoj igen med sådan uppmuntran för att man bryr sig. Vettigt att veta vad produkten erbjuder om man lägger 40-50000 på någonting som är systemberoende och företaget bakom systemet verkar ha problem?? Det är inte att se negativt utan att se realistiskt men visst, kör på.
Den är i stort sett ljudlös. det är bara vattenpumpen som brummar lite.
Cellen står i garaget där bak, och är luckan stängd hörs ingenting.
Jag har dessvärre inget annat agregat att jämföra med.
Anser inte att det går att gämföra med bensin eller diseldrivna bullermaskiner.
Det var någon som skrev om att vissa solceller ger samma effekt, men det gäller bara om solen skiner....
Ibland kan man ju ha en halv meter snö på taket, eller stå i skuggan under ett träd.
Hi Life