Bosse o Gerd
HBK Medlem
Hur har ni monterat er safety box,är det bara genomgående i golvet som gäller eller har ni andra förslag undrar Bosse
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi har ingen säkerhetsbox i vår husbil !
Jag har i stället två ställen (dålda) där vi förvarar valuta/pass mm.
Dessa "hemliga" ställen kommer ingen på med mindre än att de river hela inredningen
och mer därtill.
Att bulta fast ett skåp är inget hinder numera när det finne såväl sladdlösa borrmaskiner
och sticksågar. Den som vill åt skåpet sågar helt enkelt löst det från ex golvet med underplattor.
Jag har sett en husvagn där ett sådant tillgrepp utförts.
Göm värdesakerna i stället. Det finnes många ställen i en husbil det är bara att tänka till.
Hälsningar från HBK5081
Exakt att bulta fast ett säkerhetsskåp i golvet kan ju bara resultera i att dom borrar ett hål för sticksågen och sedan sågar runt skåpet .
Men om det är pundare så kanske dom röjer runt och förstör desto mera istället .
Hej Var har du ditt dålda ställe? Då kan jag "Kolla" om jag har samma ställe att förvara mina pass på.
Där är säker några till som vill veta. framför allt killar från Öst.
Ha det
/Vidhem