• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

BORTA

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
När jag satte mig i bilen o skulle köra ut den då saknades vår gps,vad jag minns så har jag inte lagt undan den någonstans men både Gustav o jag har letat får väl kolla igen.
Den är av äldre modell VDO Dayatona med kontroll o en läsare under sätet,sladden kvar.
Så den lär de inte ha ngn nytta av mycket skumt om den nu är stulenså fanns både brandsläckare o annat i bilen i bilen.Får väl ut igen o leta.
:(susanne

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: BORTA

Nä man får börja se till sina prylar även ute på vischan, endel har svårt att skilja på mitt o ditt det vet man ju.Jaa det finns ju modernare gps att inhandla om den ej hittas.
Men den funkade bra för oss.Ha det gott Leif hälsa Lena./susanne

F

F.d. 25011

Guest

Jag bodde i Tingsryd tidigare och kontaktade en elektriker för att få några tilläggsinstallationer utförda och på min fråga om var jag skulle lägga husnyckeln tittade han konstigt på mig och sa "Va, låser du huset?" Detta hände 1994.

Jag förmodar att även Tingsrydsborna låser om sig idag.

F

F.d. 1825

Guest

Hej
Hoppas du hittar er GPS så kanske ni kan ställa kordinaterna och hälsa på hos oss någon gång.Det vore trevligt
Mvh Fam Persson och LillClaes

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Det är klart vi kommer jag tror jag kan läsa en karta.
Förresten ska nu kolla med madrass därför har jag tagit ut bilen nu ska det sovas kungligt om jag nu hittar ngt bra.Ha det Susanne

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2025

När jag satte mig i bilen o skulle köra ut den då saknades vår gps,vad jag minns så har jag inte lagt undan den någonstans men både Gustav o jag har letat får väl kolla igen.
Den är av äldre modell VDO Dayatona med kontroll o en läsare under sätet,sladden kvar.
Så den lär de inte ha ngn nytta av mycket skumt om den nu är stulenså fanns både brandsläckare o annat i bilen i bilen.Får väl ut igen o leta.
:(susanne

:rolleyes:Brandsläckare hade dom nog en redan ! Vi blev ju av med våran på årsmötet !

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

De har tagit en sprillans ny motorsåg också trodde vi glömt den på jobb först men nu fattar man vad som hänt./susanne

F

F.d. 3088

Guest

Susanne.
Garmin 660 reas ut för under 2000, jag har en sådan, funkar skitbra
Visserligen inte senaste kartversionen men den son finns installerad räcker gott o väl:wink:

Fick du igång usb tv-n:confused:

Hälsning från Gränna Gurra

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Ja nu får man väl kolla lite på gps det skall i alla fall vara stor skärm.o ej för dyr för det lilla vi använder den men är den smidigare en den gamla så kan man ju ha med sig den när man plockar svamp:D.Gps för mig är inget måste,men bra att ha.Går det att kombinera till flyg o även till bil är det någon som vet./susanne

Senast ändrad:
Toppen