• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Borstahusens camping

F

F.d. 53150

Guest
Hej! Är det någon som har varit på borstahusens camping och vet hur det är där. Unnikatt.

F

F.d. 52945

Guest
Sv: Borstahusens camping

Mycket bra, duschar med bastu och liten affär.

/pilot

F

F.d. 53150

Guest

Tack för ett snabbt svar,som gör att vi åker dit över helgen.

F

F.d. 52918

Guest

Kan också intyga att Borstahusen är en toppencamping, och man har hela havet precis utanför campingen.
Men för oss är Barsebäcks camping nr 1,härlig camping, med utsikt över havet från alla platser,liten trevlig restaurang,och en fin badstrand.
Det blir Barsebäck igen denna helgen.:yes:

F

F.d. 11569

Guest

Vad kul att du gillar Barsebäck.

Själv har jag inte fått uppleva det trevliga och mysiga med denna camping.
Jag har stått på en del campingar och alltid varit välkommen förutom här om kvällen när vi kom till Barsebäck Strand camping som några i Danmark rekommenderade för det var sådan fin solnedgång. När vi kom dit kl. 21:30 så fanns där en stor parkering med ca 200 platser för strand parkering tillhörande campingen, men med campingförbud. Vi han bara köra in på parkeringen då en man kommer framför oss och viftar med armarna. När jag på pekar att jag inte ska campa utan att jag bara ska parkera för att kolla om vi får åka in på campingen så säger han att vi ska åka därifrån på en gång, det är privat mark, vi tar inte emot några bussar. Sedan så följde han efter oss hela tiden tills vi åkte där ifrån.

Nu är det så att vi har en husbuss på 12,6 meter så jag kan förstå att inte alla campingar tar emot oss med bussar, men den mannen var allt utom trevlig mot oss.

Toppen