• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Borgholm Ställplats stängd???

Peking

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2027
150314 besökte jag Borgholms Ställplats "vid reningsverket" och då var vägen in till platserna spärrad med betongsuggor. Vet någon varför?? Är den stängd för alltid eller bara vintertid???

F

F.d. 55275

Guest
Sv: Borgholm Ställplats stängd???

Hej
Skulle tänka mig att servicehuset inte är öppet och då väljer man kanske att stänga.
Ring Kommun så får du nog svar.

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Jo men man kunde väl ändå få "fricampa" där!!!!

Kollade på Borgholm Energis hemsida och där står att platsen är öppen STÖRRE delen av året, har du kollat med hamnkaptenen Roger Andersson som de hänvisar till vid frågor?

//Tommy

Peking

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2027

Kollade på Borgholm Energis hemsida och där står att platsen är öppen STÖRRE delen av året, har du kollat med hamnkaptenen Roger Andersson som de hänvisar till vid frågor?

//Tommy

Eftersom det var avspärrat med "betongsuggor" så åkte jag vidare.

trevik

FD HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021

Någon som har info om ställplatsen öppnar till Påsk?

F

F.d. 32985

Guest

Någon som har info om ställplatsen öppnar till Påsk?
Har varit i kontakt med hamnkapten Roger Andersson som meddelar att de öppnat upp allt (toaletter, duschar, latrintömning etc) idag. Det har varit problem med buskörning på området därav en tillfällig stängning. Kostnaden ligger detsamma som förra året, dvs 140:- De som ska dit över påsk, vi kanske syns :)

trevik

FD HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021

Det är lite synd att det står öppet på nätterna... Det brukar vara bilar som kör på kvällarna även när det står husbilar där...
En grind med kodlås hade varit bra!

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Det är lite synd att det står öppet på nätterna... Det brukar vara bilar som kör på kvällarna även när det står husbilar där...
En grind med kodlås hade varit bra!

Alltid en balansgång investera kontra pris. Ingen jätte investering med bom och kodlås kanske, men det krävs väldigt många bilar a 140kr innan det är betalt.

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025

Allå!

Tycker alla borde lobba och rösta för kameraövervakning på inte bara ställplatser utan på alla ofentliga platser.

Läste här om dan servicehuset vid Bellas place i Bromölla stängts på grund av skadegörelse. Kanske övervakningskameror hade förhindrat detta.

Förstår ej myndigheterna som är så emot detta, verkar som de vill buset ska ha fria händer göra vad de vill...Kjell

Toppen