• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bord

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Hej för tillfället har jag ett bord i dinetten som sitter i en skena på väggen med ett fällbart ben.Nu vill jag byta till ett smidigare vid bäddning tungt o bökigt tycker jag detta är .Tips emotages men inga för 4-5000:- :yes:

S

SevenEleven

Guest
Sv: Bord

Hej,

Jag såg i Reimo-katalogen jag fick på Elmia att de har en massa olika teleskop-ben för bord.
Jag letade upp en på deras hemsida som exempel.
Detta har gastrycksdämpare som på en kontorsstol vilket borde göra det enkelt att hissa upp och ner.
Länk:

http://reimo.ms-visucom.de/cgi-bin/r20msvcshop_detail_anzeige.pl?&var_hauptpfad=../r20msvc_shop/&var_datei_selektionen=20071101/14822241404729df1345a7aa.dat&var_kz_anzeige_stuecklisten=N&var_te1=23912&var_transaktionsnr=&var_sprache=&var_navigation_iframe=&var_individueller_text_2=ND&var_individueller_text_3=var_te21_select|Tischgestelle,%20Tischbeine|NDI|&var_reimo_detail_anzeige_zeichen=J"]BORD

Det var betydligt enklare att hitta benen i katalogen kan jag ju säga och jag hittade inte det jag först tänkte på. :spinny:
På mässan tror jag de nämnde någon handlare i Sverige som kunde förmedla Reimos sortiment och jag kan kolla på katalogen när jag kommer hem om det ör intressant.

/Lasse

Toppen