• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bord Atlas

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Bord Atlas

Jag har nu beställt och fått hem Bordatlas 2009.

Köptes från Tyskland och priset blev 273 Kr inklusive frakt.

/Per

L

Lelle_22

Guest

Jag beställde en Bordatlas direkt från förlaget Dolde Medien i Stuttgart.
Kryssade i rutorna och internetbetalade 24,90 Euro inkl.allt.

Fick den i brevlådan idag.

Jag kan väldigt lite, för att säga ingen, tyska och är lite konfunderad över leveransen. Böckerna är väldigt instruktiva och jag kan gissa mig till vad det står. (Hoppas det är rätt gissning) men...

...en liten besvikelse...

I reklamen för Bordatlas avbildades huvudboken och europadelen samt en CD. Meningen var att jag skulleinstallera den i min laptop.

Det fanns emellertid ingen CD med i paketet!!
Har jag, pga. bristande språkkunskaper, missuppfattat reklamen eller är det ett litet fel begånget?

Lelle_22

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Lelle_22

Även jag blev förvånad eftersom jag trodde att det skulle ingå en CD med alla ställplatser på så det är nog inte bara du som har missförstått budskapet........

/Per

Home-car

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
857
Medlemskap
2025

Hej!

Tidigare år innehöll CD ett begränsat antal ställplatser i Tyskland, lite reklam för olika företag och en förteckning över innehållet i tidningarna under det gångna året. Jag hade hoppats på att samtliga ställplatser i katalogerna skulle finnas på CD också, men där gick jag bet.

MVH

Home-car

Toppen