Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hej. Du skulle ha insalerat en app som heter EPASS24 och ange kort nr så dras det direkt. Jag betalade 289,76 kr till Atlanthavsvejen i Norge.Är det någon som vet hur lång tid det tar för bompengsfaktura från norge att komma.
Tacksam för svar.
Bosse
Skaffar man en Skyttelpass transponder får man rabatt på både bomvägar och färjor.
Det funkar med transponder från ÖresundPay också, så välj det istället om det känns enklare.Rörig sida, är det bombrikke man ska beställa?
Rabatten på Autopassferje bygger på att man betalar in pengar i förskott, minst 2000 kr. Efteråt begär man en återbetalning av det man inte gjort av med.Med skyttelpass eller Autopass blir det 20% rabatt på bompengar, Autopassferje ger 50% rabatt på färjor, och det blir fort mycket pengar ( flera 1000:- kr) om man åker nån rutt med många färjor….bara på rutten Bodö- Moskenes(lofoten) blir det ca 600:- i rabatt..
Jag använde mig av FremtindRörig sida, är det bombrikke man ska beställa?