F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
+ att campingen ligger vid stranden,jag vill se havet där jag campar.Varför jag och många andra trivs i Bolnuevo är nog mycket beroende på campingens personal. Man bryr sig om sina gäster och bjuder på sardinfest och paellafester med jämna mellanrum, det anordnas dans och bingokvällar för dom som är intresserade. Jag vet ingen annan camping som gör så mycket för sina gäster, sen är det alltid rent och snyggt runt omkring. Det är bra om andra kan skriva om övriga campingar, det finns säkert pärlor på andra håll.
Njaa, norrmannen var en lulebo och han som spelade munspel var från Helsingborg och är fd. brandman, men annars så hade du rättHej.
Det var roligt att höra och se litet från Bolnuevo jag är avundsjuk,idag har jag krattat löv hela dagen ca+4 grader varmt.
Hälsningar från Åland jag hälsar också till alla 3 på bilden Tysken med dragspel Pitebon och Norrmannen var det väl? från Ålänningen.Jag hoppas att komma iväg mot Spanien i December.Det börjar väl bli fullt på campingen?
men Curtan smet du inte in och snyltade lite på Sardinfesten, du bor ju i lägenhet i Porto Mazarron?