• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Boktips - Julkappstips

F

F.d. 15719

Guest
Sv: Boktips - Julkappstips

Och vi har just införskaffat Kaxiga fåglar med foto av Brutus Östling - en sån vacker bok man aldrig har läst färdigt liksom.

Jag gillar ju alla fåglar utom olyckskorpar!

/elisabeth:wink:

PS Tips till alla litteraturvänner kolla på www.DN.se/kultur där ligger en slags adventskalender med bok-frågor!! En del är superlätta och andra avslöjar brister i klassikerkunskap!

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2025

Köpte idag den här i julklapp - till mig själv!
- Vad som händer i världen - och varför det är viktigt att förstå.
Medströms bokförlag - Fredrik Härén.

Verkar mycket intressant. :)

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021

Hej!

Köpte boken "Upplev Sverige" av barnen som sålde jultidningar förra året. Kanon bok! tar fram den ofta för att leta trevliga resmål. :msn_deadflower:

F

F.d. 52943

Guest

Kanske lite sent för julklappstips. Men jag har just läst en av de roligaste böckerna jag någonsin läst, och jag läser flera per vecka....(speciellt nu efter pensionen får.man ju försöka sysselsätta sig med nåt så här på vintern när gräsmattan ligger vit och husbilen vilar i sitt vinteride)

Fredrik Backmans "En man som heter Ove"

De som läst "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" kommer att känna igen sig i galenskaperna. Bara att det här är så mycket mera precist på pricken - och igenkänningsfaktorn är några hundra procent högre.....

Obetalbar....

Toppen