• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bokrean...

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Hittade en bra bok idag på bokrean som heter Sveriges Atlas och Guide.

En trevlig kartbok med bra Sverigekarta, stadskartor, en karta länsvis med sevärdheter och en del med förklarande texter till dessa, och som inte detta vore nog, finns det sevärheter/upplevelser utmed många av de vanligaste resrutterna.

Efter att ha bläddrat igenom den, verkar det finnas såväl koordinater som telefonnummer och websidesadresser till dessa där det finns.

En bok för 79 kr som kommer att få sin givna plats i husbilsbiblioteket. //Tommy

B

Boxer

Guest
Sv: Bokrean...

Svenska slott och herrgårdar på Akademibokhandeln är ett fynd för den som gillar att åka run.t och titta på sådanna.

benndix

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
106
Medlemskap
2027
Sv: Bokrean...

Kan rekommendera Värt att se i Sverige för 69:- och en bok som jag letat efter i 1 år men tydligrn kommit i nytryck Se Sverige av Lars Magnusson 129:-, 650 natur o kulturupplevelser.

Toppen