• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

bodelsbatteri

storanorrland

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
15401
Medlemskap
2025
Var hittar jag bodelsbatteri till ett hyfsat bra pris till dethleff esprit 7014 2005?
Helst i närheten av piteå luleå området,

Björn R

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2026
Sv: bodelsbatteri

Vi som många andra är mycket nöjda med Biltema AGM. Finns i olika storlekar, 70 80 o 95 Ah, med fyra års garanti. Biltema finns på Storheden i Luleå, hälsar Björn

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Jag köpte också på Harald Nyborg 90Ah för 1199:- & är väldigt nöjd med dessa. Dessvärre finns Harald Nyborg bara i södra Sverige.

Bennie

Dj Freddy

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
9195
Medlemskap
2025

Jag har två Varta AGM 95AH som fungerar bra. 3år gamla.
jag har ett Biltema AGM 95 som fungerat i två år, men nu sista veckan har det börjat att självurladda väldigt snabbt. Ej inkopplat så sjunker spänningen från 12,7 till 12,1V på två dagar. Troligen kortis i det, ska till biltema med det då de ville mäta på det. Två års garanti kvar på det...

Återkommer när jag får höra vas de har att säga..

//Freddy

F

F.d. 22215

Guest

Jag köpte två vanliga blybatterier, MultiMarine 70 Ah på Hjertmans för 690 kr st. Hoppas att dom kommer hålla länge :)

Toppen