Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tack för förslagen.
Jag är dock på jakt efter en Bluethooth givare som ersätter originalgivaren, på bild i trådstarten.
Jag har en stor horisontell gastank, inte tankflaskor.
Det är inte praktiskt möjligt att sätta något extra i form av givare på utsidan av tanken.
Här finns givare och display som passar direkt på tankamaturen istället för den du har, då får du både avläsning på tanken (vid tankning)Nej, bara en mätartavla (mekanisk) på själva tankgivaren.
Visa bilaga 218048
Jo, men vad jag kan se är dessa givare med sladd, inte BT, eller har jag missat något?
Det handlar i mitt fall om att slippa dra kabel och installera mätaren.Det stämmer, men de finns, och fungerar utmärkt, personligen kan jag inte riktigt se fördelen med att gå in i en app för att få se gasnivån
i tanken, när man kan ha en lätt tillgänglig display i bilen.
Det handlar i mitt fall om att slippa dra kabel och installera mätaren.
Jag känner väl till det utbudet av sladdberoende mätare.
BT verkar fräckt och roligt, sladd inte roligt.
Mer seriöst, en BT app kan jag ha i min permanent monterade navigationsplatta, med andra BT anslutna mätare.
Hej Michael,Någon som känner till givare och tillhörande app för att läsa tanknivån i mobilen?
Jag menar en bluetooth ersättare för denna typ av nivågivare.
Visa bilaga 218015
Nackdelen är när batteriet tar slut i givaren….Det handlar i mitt fall om att slippa dra kabel och installera mätaren.
Jag känner väl till det utbudet av sladdberoende mätare.
BT verkar fräckt och roligt, sladd inte roligt.
Mer seriöst, en BT app kan jag ha i min permanent monterade navigationsplatta, med andra BT anslutna mätare.
Tack för förslagen.
Jag är dock på jakt efter en Bluethooth givare som ersätter originalgivaren, på bild i trådstarten.
Jag har en stor horisontell gastank, inte tankflaskor.
Det är inte praktiskt möjligt att sätta något extra i form av givare på utsidan