• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

blogg?

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025
Eftersom jag och ansvarig för webben inte pratar samma språk... så... Just nu så är vi i Surahammar och i morgon så ska vi baka tunnbröd i svärmor och svärfars vedeldade bakugn.. LYX... sen tillsammans med ovannämnda och våra goaste och bästaste vänner avsluta med en hemgjord pizza.... kan man begära mer. Kram till er alla från mig och Erik för tillfället i SURA::::::::::

F

F.d. 58620

Guest
Sv: blogg?

Just nu sitter jag i HB utanför Klitterbadet i Falkenberg Rolf är där inne och badar bastu. Vi har varit och fikat hos mamma efter att vi lämnade Ullared där vi fixade dom flesta dom flesta julklapparna. Härifrån åker vi till Fynda outlet för att köpa dom sista. Sen ställer vi oss på Lövstavikens ställplats i natt. I morgon blir det hemfärd till Vadstena.
MVH Gunilla

Toppen