• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Blocket

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Såg att det var 5.344 st husbilar till salu på Blocket idag , hmm kan bli svårt att sälja privat om man vill handla utan byte ??

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Sv: Blocket

Den stora befolkningspuckeln från 40 talet efterträdes av minskande åldersgrupper. Pensionsåldern höjs. Vem skall köpa alla dessa husbilar??

F

F.d. 55488

Guest

Jag har, genom åren, haft många saker till salu på Blocket. Har alltid fått sålt det jag velat bli av med. Många anger för högt pris och blir därför inte av med det de vill sälja. Fy & Bi :):)

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029

Mindre än 7 minuter tog det innan åbäket var sålt, senaste gången vi annonserade ut något på Blocket.

Behövde parkeringsytan mer är bilen.
Jag visste att det skulle gå fort så vi satte aldrig ut telefonnumret för att inte bli nerringda, endast mail. Folk mailade att dom ville betala mer än det vi begärde, den första som mailade fick köpa bilen och innan annonsen togs bort hade vi fått in ca 60 mail, tror det var exakt 58 mail.

Halva priset och halva körsträckan som motsvarande bil på Blocket.

Tror det tar ungefär lika lång tid om jag gör samma sak med husbilen, fast den vill vi ha kvar en stund till.:)

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023

Naturligtvis går det mesta att sälja till rätt pris så är det och har alltid varit :) Går nya skatteförslaget igenom för husbilar kommer nog priserna för bilar som uppnått 3 år att bli intresantare :) :)

Toppen