• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Blir nog ingen Elmia för oss....snyft

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025
Hejsan...

Blir nog ingen Elmia mässa eller träff för oss, ligger nerbäddad med över 39 g feber och är dunderförkyld..är så arg:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: ,har ju sett fram emot denna träff sååå länge och så går man och blir sjuk..usch!!!:swoon:

Som det känns idag så verkar det som att vi ej kan komma..men man vet ju aldrig.Hoppet är ju det sista som överger en..:twitcy: ...Vi hör av oss ifall vi kan komma .......

Kram på er alla..från en snuvig o febrig Fru Pettsson--Lotta

H

hianders

Guest
Sv: Blir nog ingen Elmia för oss....snyft

Krya på dig fru Pettsson från HBK 145 i grannkommunen Krylbo/Avesta. Vi hoppas få se dig på mässan! Drick w-y och ät vitlök så dyker ni nog upp på lördag om inte förr!!

HBK 145 Inger & Hasse

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej Henaders och tack för tipsen.:wink:
Försöker kurera mig så fort det bara går..jag vill juh ner till mässan och framför allt träffen..:yes: :yes: :yes: har ju sett fram emot den sååå länge nu..Dricker Kan -Jang just nu och en massa annat medikamenter..så man vet ju aldrig...:wub:
Hälsn från febriga fru Pettsson..Lotta:swoon:

Senast ändrad:
F

F.d. 3088

Guest

Efter w-yn släpper febern, en flaska näsdroppar och en stor påse pappersnäsdukar i bilen så går det fint:wink:

Krya på er/Gurra

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej hoppas du har rätt..det värsta är att jag inte gillar whisky..:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: försöker med annat hokus pokus och att det funkar..:yes: ...hoppas man kan ha piggnat till och att febern är borta på fredag..för DÅ ÅKER VI...:spinny: :yes: :yes:
Hälsn *prosit* Lotta:rolleyes:

Senast ändrad:

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej, hopas att det släpper så att ni kan komma någon dag senare istället, det had varit kul om vi hade gjort sällskap annars. Men krya på er båda så kanske vi syns ändå:wub: Mvh Brittis:wub:

F

F.d. 14038

Guest

Koka en kopp kaffe och blanda i whiskeyn det blir gott och framförallt gör det gättegött.
Har också legat till sängs på grund av dessa hemska baciller som alltid kommer när dom skadar som mest.HOPPAS NI BLIR FRISKA I TID SÅ NI KOMMER.

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej Brittis..
Tack för att du ringde igår..det var kul..:D men typiskt att man ska gå och bli sjuk JUST NU OCKSÅ:confused: :confused: .. och med hög feber..kurerar mig så gott det går med allt möjligt...vill ju sååå gärna åka:yes: :yes: :yes: ..hoppas vi kan komma iväg någon dag senare..håll tummarna..:wink:
Kram snuviga fru Pettsson:swoon:

Senast ändrad:

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej Laika.
tack för det tipset..ska kolla om stefan har ngn whiskey kvar:confused: :confused: :confused: ...kanske man känner mindre smak blandat med kaffe....:wub: :wub: nog värt ett försök..:swoon:

Kram Lotta

Senast ändrad:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Hasse byter gärna med dig om du vill:wink: Han har en dundermedicin:
Varm svartvinbärssaft + mycket vitlök i den. Drick det och förkylningen blir så rädd att den flyr. Att man sen stinker vitlök gör inget bara feber och förkylning försvann.
Ang. wiskey så blir det lite roligare..........

Krya på dig

F

F.d. 24280

Guest

Egentligen så skall man ätta vitlök innan för då är det mindre risk att man kommer i kontakt med folk och blir smitad.Folk tar liksom omväg på nåra kilometer när dom märker hur det stinker om vedebörande.Tro mig..jag vet:) :) ..men vad gör det,huvudsakligen är att man fortsätter att vara frisk..men krya på er:)

F

F.d. 2692

Guest

Detta är vad jag har hört. Om man tar mediciner eller någon hästkur mot förkylning brukar den försvinna på 7 dagar. Gör man inget, ja då tar det en vecka innan man blir frisk.;);)

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Fru Pettsson krya på dig så vi får se dig här, :twitcy:

vi måste ju ha hjälp med att dra upp all fisken

Carina & Gunnar ;)

Zodiac

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
373
Medlemskap
2025

Hej
Krya på dej, mitt råd är att dricka KanJang som finns på hälsokost och välsorterade affärer
Själv så tar jag KanJang så fort som jag känner av analkande förskylning och efet en dag så brukar det mesta gå över

Krya på dej, är nere i Jönköping nu och ska in i Elmia imorgon torsdag

Camilla & Seth HBK373

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Godmorgon..

Tack alla för era goooda råd...ska prova några till tips....:yes:
Ang Kan Jang så dricker jag den sedan i måndags..alltid bra..brukar funka:yes:

Stefan är ju lärare, så han tar alltid hem bacillerna från skolan..halva hans klass ligger sjuka nu..han låg själv sjuk i fredags och hela helgen ,men börjar nu bli bättre..:D

Som jag känner idag så orkar jag inte åka:confused: ..men imorrn vet man ju aldrig...:)

Proppar i mig allt möjligt så ännu finns det hopp..:wink: VILL ju så gärna komma ner på träffen och träffa er alla:yes: :yes: :yes: :) ....tack igen för hälsningarna Kram från snuviga Fru Pettsson/Lotta:eek:

Senast ändrad:
Toppen