Har haft ett par nya husbilar under åren Alla år inbytta hos handlare men eftersom jag är lite pryltokig så brukar jag utrusta dom lite extra. Ofta blir det kanske frågor hur man tänkt sig eller hur något fungerar. Nya ägarna har fått mitt telenr av nya handlaren med mitt medgivande om dom hade några frågor mm om bilen. Det har aldrig varit problem men igår blev jag uppringd om köparen till min sista bil. Han började lugnt och sansat och t.o.m frågade helt dumma frågor om ditt o datt men jag svarade på dom ändå. Till slut kom vi in på en diskussion om hur bilen skulle vara extra utrustad mm. Vi hade olika åsikter om det men till slut bad han mig att DRA ÅT HELVETE och slängde på luren. Aldrig mera svar till honom igen om bilen. Kanske skall svara honom likadant om han mot förmodan ringer igen. Blev lite besviken.
Efter som missuppfattning har förekommit och jag bytt bil flera gånger så är min sista bil en HOBBY
Affezell
Efter som missuppfattning har förekommit och jag bytt bil flera gånger så är min sista bil en HOBBY
Affezell
Senast ändrad: