• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Blekinge

F

F.d. 32985

Guest
Sv: Blekinge

Är ni i Blekinge under vecka 29 är det festival i Karlshamn. Mycket folk i rörelse med trevlig musik och god mat. Är ni i dessa trakter är alltid Sternö eller Boön något att rekommendera, om man gillar bad vill säga. Hällevik är alltid värt ett besök och Dagmars har god sill med mos. Ronneby har ett mysigt ställe som heter Millegarne där det säkerligen är väldigt bra att ställa sig med husbil.
Trevlig semester i Blekinges trädgård!

F

F.d. 52943

Guest

Listerlandet med Hörvik/Krokås, Nogersund, Hanö, Hällevik och Torsö.
Om ni gillar marknader och mycket folk:
Killebom Sölvesborg 2-6 juli, Tosia bonnadan Ronneby 11-13 juli och Jazzfestival Hällevik 7-10 aug.

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026

Jag åkte förbi Norje häromåret och tittade hur det såg ut när det inte var Sweden Rock. Ödsligt kan man säga. :)

F

F.d. 53014

Guest

Hej, glöm inte Järnavik, ställ bilen på campingen och ta båten över till Tjärö, kostar ca 80kr, eller varför inte vandra i naturreservatet, nästan mitt emot vägen till campingen, sitta uppe på berget och bara va.
Hoppas ni får en trevlig semester.
Kerstin

Toppen