• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Blåvitt Guld eller?

F

F.d. 14038

Guest
Sv: Blåvitt Guld eller?

Hoppas verkligen att det blir så, svårt att vänta på matchen. Det tar på kraffterna men det borde inte vara omöjligt. Tror inte folket i ÖVRIGA IDROTTS SÄLLSKAP någonsin kommer att bli det mer.

F

F.d. 6238

Guest

Om man skall tro på TV så har ju Blåvitt vunnit redan.

Varför spela matchen överhuvud taget????

F

F.d. 6238

Guest

Nej, jag håller på Elsborg. Men jag har en dotter som är Gaisare.

Tycker självklart att det är roligt när IFK vinner, men jag tycker att det är så tråkigt att man tar ut slutresultatet innan matchen är spelad.

F

F.d. 52938

Guest

Jag tycker likadant men det är utsållt. Smaka på den du! Över 40000 !!!
Som förr!
The winner takes it all.
Frank59

F

F.d. 1883

Guest

Varför inte röd/vitt?!!!!!!!!!!!!!?????????????
Kul för en mindre förening att vinna som satsar långsiktigt med mindre medel än storstadslagen!
Tränaren Nanne Bergvall skrev nyligen på för SEX nya år som tränare!
Alltså varför inte KALMAR FF!
Tyvärr ligger det inte deras händer, båda dom andra lagen måste tappa poäng för att det ska gå vägen för "oss"

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

Sorry Fredrik, i år är det blåvitts tur. Jag ser matchen på TV eftersom det är slutsålt som vanligt på Ullevi. I GBG hillar folk idrott !!! Stockholm är huvudstad - inte mycket mer !:twitcy:

Kallax

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
524
Medlemskap
2026

Hej IFKare. Har hejat på ifk sen bröderna Holmgren var med och vann en massa titlar,
hoppas på GULG. mvh kallax

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Er kamrater. Jag bara undrar OM DET FINNS endast ett lag (DJURGÅRDEN)
Vem skall dom spela mot?????:confused:

F

F.d. 52938

Guest

Allt är möjligt utom det omöjliga
Mvh Frank59

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023

Slas författare med fotbollsintresse har skrivit en novell om fotbollssupportrar som står på en spårvagn och snackar om lag man känner för. Novellen börjar enligt nedan:

” Djurgården sa killen. Hade han sagt Gnaget. Man fattar ju om en kille säger Gnaget. Till och med IFK eller Hagalund eller nåt annat insnöat lag i Tumba. Men Djurgården. Hammarbaj, sa jag. Och så säger killen Djurgårn".

F

F.d. 2692

Guest

Kvittar hur jag vänder på tabellen, det blir tyvärr inte Malmö FF. Men nästa år, då ska ni få se.

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

blåvitt é disco GAIS é rock´n roll:music-icon:

Malmö har fått två av Sveriges nya stortränare, efter de har prövat sina vingar i , som Claes Malmberg fyndigt uttryckt sig, lidandets lag. Nu lider vi inte så mycket mer utan håller på att etablera oss sakta men säkert i allsvenskan.Nästa år tar vi återigen några steg framåt å sen .................

ha det i höstmörkret..........................

K & P Express

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
856
Medlemskap
2025

en story i väntan på matchen...

En skolfröken startar sitt nya jobb på en skola i Stockholm. För att göra ett första gott intryck förklarar hon för klassen att hon är en DIF-supporter.
Hon ber eleverna räcka upp handen om dom också är det.

Alla utom en liten flicka räcker upp handen. Fröken tittar förundrat på flickan och frågar: "Lisa, varför räcker inte du upp handen?"
"För att jag inte är en DIF-supporter", svarar hon. Fröken, fortfarande förundrad frågar: "Om du inte är en DIF-supporter vad är du då?"

Jag är en IFK Göteborg-supporter och en stolt sådan," svarar Lisa.
Fröken kan inte tro sina öron. "Lisa, varför är du en IFK-supporter?"
För att min mamma och pappa är från Göteborg, och min mamma är en IFK- supporter och min pappa är en IFK-supporter, därför är jag också en IFK- supporter.

"Jasså," svarar fröken lite irriterad. Det är ingen anledning för dig att vara en IFK-supporter. Man måste inte tycka som sina föräldrar hela tiden.
Tänk om din mamma hade varit prostituerad, din pappa varit en knarklangare och din bror en biltjuv. Vad hade du varit då?"

Då," svarar Lisa. "Då hade jag varit en DIF-supporter
:D

Toppen