• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Blåkulla!

Nizze

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025
Hej kvinnor ska ni med till Blåkulla?

Förra året gick det inte så bra. Ska göra ett nytt försök i kväll igen.

attachment.php

Är det några som vill hänga med? I år blir det inte så mycket kaffe.

Då åker vi / Anitha

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Blåkulla!

Har putsat kvasten !

Ska bara vänta på grannkatten

Så, ses vi på Blåkulla ikväll

Carina

F

F.d. 4879

Guest

Har Gunnar sopat startbanan på Brakmarsbacken?

F

F.d. 6238

Guest

Carina, om du tänker ta med Gunnar, där bak, då får Du installera en Turbo på Kvasten.
För Du vet la att Blåkulla ligger utanför Oskarshamn. Å tänk att det är ganska långt mellan den Kungliga och O-hamn.

Men klart, ger Du Gunnar en egen kvast så kanske att det är han som behöver TURBON.
GLAD PÅSK på ER.

Hälsningar från dom BLÅ kullarna i Göteborg.

F

F.d. 4879

Guest

Carina, om du tänker ta med Gunnar, där bak, då får Du installera en Turbo på Kvasten.
För Du vet la att Blåkulla ligger utanför Oskarshamn. Å tänk att det är ganska långt mellan den Kungliga och O-hamn.

Men klart, ger Du Gunnar en egen kvast så kanske att det är han som behöver TURBON.
GLAD PÅSK på ER.

Hälsningar från dom BLÅ kullarna i Göteborg.
Nej för f-n, ge inte Gunnar en kvast, han kommer bara att städa!

Nizze

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025

Hör ni ni ni. Det finns bara plats för en av manliga könet i Blåkulla.

Är det kanske Gunnar? Visste inte att han höll till där. Men man får alltid lära sig något nytt.

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Nej Gunnar får inte följa med, han får vara hemma och putsa kopparbunkarna. Men jag ska låsa husbilen så han inte rumsterar där med trasorna. ;)

Det är tjejkväll på Blåkulla !!
Carina

Senast ändrad:

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Ja trasorna kan ju lätt försvinna när Gunnar är i närheten.

Glad Påsk på er alla "Kärringar" och även ni andra oxå

F

F.d. 5098

Guest

Vi som bor närmast Blåkulla har inte fått några bokningar från rampem ENNU !!

F

F.d. 14038

Guest

Om det ska vara tjejkväll så tycker jag att vi ska skika med minst en från webbarna för att hålla ordning på brudarna så det inte går för vilt till.
Vi vet ju att webbarna är duktiga att hålla ordning på oss killar så då klarar dom nog det också.
Hls Laika

F

F.d. 14038

Guest

Kingen kommer ju tydligen inte iväg med bilen så mitt förslag är att vi skikar honom, vi kan även utse honom till chef över tupparna om det ska skikas mer än en webbare.

Kingen har pondus vilket kan behövas med så mycket kärringar att hålla ordning på.

Själv klarar jag inte av den ända hönan här hemma utan hon gör som hon vill trotts mina högljuda protester.

Hls Laika.

PS En riktigt glad påsk på er alla både hönor och tuppar önskar vi er från sveriges framsida, hoppas alla håller på Frölunda idag. DS

Senast redigerad av en moderator:

Nizze

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025

Hej på er.

Inte behöver vi någon ramp inte. Det är flygande start på kvasten bara träden håller sig borta.

Inga webbar i värden klarar att hålla ordning på ett gäng vilda påskkärringar. Här ska röjas.

F

F.d. 6238

Guest

Laika. Klart som Amen i Körka (fesk) att Frölunda vinner. Tror på 3 - 1 till Vårt lag. Sen få la dom andra åka till Blå kulla om dom velll. Vågar inte F-n åka dit me så möcke Kärringar på en gång.

Tänker inte starta kvasten ikväll i detta sketvädret. Förresten så har ja ingen trimmad kvast kvar, bara gamla skiten sen förra året å den startar ju för f-n inte en gång.

Nä, skulle jag ut å åka få de la bli Frölunda Borg ---utan kvast-- F-n dom kan ju tro de ä Curling.

Toppen