• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bjursås

Frykis

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6732
Medlemskap
2024
Nu är det sportlovsdags för oss. Och då laddar vi som vanligt husbilen och åker till Bjursås tillsammans med yngsta barnbarnet. Ser fram emot några dagars härlig utförsåkning. SMHI har utlovat fint väder med t o m några plusgrader på dagarna. Så det blir till att plocka fram grillen också. Dessutom är det nära till värdshuset. Taco-afton på onsdag kväll!
Vi kan verkligen rekommendera Bjursås för er som söker campingar vid vintersportanläggningar. Och som ligger relativt nära för oss sörlänningar. Att servicen är bra bidrar naturligtvis till att vi gärna återvänder varje sportlov.
P-O

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Bjursås

Hej
V9 då är det Vasaloppet som gäller,det kan inte vara bättre än i Moraparken,Nära till centrum och allt innom 5 min.
/Vidhem

Toppen