• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Björkebo Camping Stöllet

F

F.d. 29841

Guest
Hej
Sitter på i HB:n och ser Klarälven flyta förbi södert ut.
Björkebo är en camping som vi kan rekomdera, stora gräs ytor och Klarälven bara 10 meter från Husbilen. Dä NI.
N 60.20.777
E 13.20.314
På väg mot Höljes och vidare mot Idre, via Norge.
Ni som ska hem i morgon Söndag ta det lugnt,men håll trafikrytmen.

/VIDHEM
/Vidhem

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Björkebo Camping Stöllet

ja ha du där är det fint ,trevlig resa norrut, själva är snart på g mot södra Sverige,

Micke & Lillian

HBK Medlem
Kommun
Eda
HBK-Nr
81
Medlemskap
2025

Hej
Sitter på i HB:n och ser Klarälven flyta förbi södert ut.
Björkebo är en camping som vi kan rekomdera, stora gräs ytor och Klarälven bara 10 meter från Husbilen. Dä NI.
N 60.20.777
E 13.20.314
På väg mot Höljes och vidare mot Idre, via Norge.
Ni som ska hem i morgon Söndag ta det lugnt,men håll trafikrytmen.

/VIDHEM
/Vidhem

Vi är på Värnäs camping 1 km. norr om värmlandsporten,
det finns fin gräsplan och 3m från Klarälven.:)

F

F.d. 29841

Guest

Hej
God morgon Solen skiner å speglar sig i älven som flyter på, Det har ännu inte dykt upp några flottar från Branäs. Det kanske är för tidigt på säsongen för den stora semestern är
väl inte förren nästa vecka. 5 st HB:ar står här.
Ha de
/VIdhem

T

Teddi

Guest

Hej
God morgon Solen skiner å speglar sig i älven som flyter på, Det har ännu inte dykt upp några flottar från Branäs. Det kanske är för tidigt på säsongen för den stora semestern är
väl inte förren nästa vecka. 5 st HB:ar står här.
Ha de
/VIdhem

hej vidhem..e du kvar där? har du lust till en hälsning till bengt-gun campingägare från ove-lisbeth från kungsbacka?? så bjuder ja på pilsner någongång--någonstans..

teddi

F

F.d. 29841

Guest

hej vidhem..e du kvar där? har du lust till en hälsning till bengt-gun campingägare från ove-lisbeth från kungsbacka?? så bjuder ja på pilsner någongång--någonstans..

teddi

Hej
Ja vi är kvar åker nog i morgon Måndag.Jag skall utföra uppdraget.
/Vidhem

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Jsg har nu varit och "rekat" lite runt omgivningen här. Alldeles vid campingen är det stopp för flottarna. Det kom en gäng Tyskar samt Norska ungdommar.
Norskarna hade varit ute på långfärd 10 timmar i går och 8 nu på Söndagen.
Tyskarna höll på med att plocka isär sina flottar ,och släppte timmret som gick in i en uppsamlings ställe. Där stod en timmer lastare och plocka upp timmret för torkning.

Solen skiner fortfarande och vi har 21 grade i skuggan av HB:n.
Ha det
Ska nu göra en V75;a
/Vidhem

Tobben

HBK Medlem
Kommun
Hammarö
HBK-Nr
2034
Medlemskap
2025

Hej!
Nu har ni väl varit på underbara campingar Både Björkebo och Värnäs är mysiga hellre
det än detta eländiga Västkusten där det bara bråkas om allting.
Var på Saltviks Camping under midsommar dom hade infört 25-årsgräns men det gällde tydligen bara den som bokat platsen.

B

Boxer

Guest

18 timmar på en timmerflotte, då hade jag nog simmat i land för länge sen och liftat till Stöllet. Men det kanske är jag som har damp?

F

F.d. 52918

Guest

Vi hör aldrig någon som besökt Forshaga fiskecamping,,,underbar camping, också bara några meter där älven flyter fram.Kul att se besökarna som fiskar,går mitt ute i Klarälven.
Hälsningar från Ingrid o Stig

T

Teddi

Guest

Vi hör aldrig någon som besökt Forshaga fiskecamping,,,underbar camping, också bara några meter där älven flyter fram.Kul att se besökarna som fiskar,går mitt ute i Klarälven.
Hälsningar från Ingrid o Stig

hej ingrid o stig..vi har varit där..en fin plats men väldigt dyra fiskekort.. men man behöver ju inte fiska..

de räcker att ta rundan längs med den gamla fabriken..

ock få uppleva ett skådespel med dessa stora laxar som leker..

hälsn..teddi,,

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Kvälls solen skiner på oss, och det har varit en fin dag.
Nu till helgen 1, 2 och 3 Juli är det Rally cross EM i Höljes,så det är bäst att dra lite längre norrut. Det väntas 30000 st besökare folkligt ,festligt å fullspikat enligt arrangörerna.

OVE & LISBETH uppdraget utfört, nu väntar jag bara på ÖLEN.

/Vidhem

T

Teddi

Guest

Hej
Kvälls solen skiner på oss, och det har varit en fin dag.
Nu till helgen 1, 2 och 3 Juli är det Rally cross EM i Höljes,så det är bäst att dra lite längre norrut. Det väntas 30000 st besökare folkligt ,festligt å fullspikat enligt arrangörerna.

OVE & LISBETH uppdraget utfört, nu väntar jag bara på ÖLEN.

/Vidhem

du e go vidhem:D ja håller mina löften..vi ska faktiskt upp till fjällen..

ock drar på onsdag..så vi kan faktiskt ta vägen över höljes istället över sälen..

men nu ska de bli värme o då smakar pilsner som allra bäst..så ja får försöka höra av mej..

ha de gott så länge..teddi..

Tommy Glader

HBK Medlem
Kommun
Eda
HBK-Nr
680
Medlemskap
2025

Håller med, vi har firat flera Midsommarhelger där med fiske och grillning i år var det dock onödigt mycket knott men finare platser än Björkebo och Värnäs då får man leta länge.

Toppen