• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Biologisk bildgåta

IngBo

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
879
Medlemskap
2021
Sv: Biologisk bildgåta

Kan det va en Lappuggla?
Ingela

Senast ändrad:
F

F.d. 2774

Guest

Nu ska jag äntligen gå och äta min lutfisk, återkommer om ett tag, gissa på !!:yes:

F

F.d. 2774

Guest

Jajamen Jonny o Lotta, du hade rätt. Det var en getabock som vi mötte uppe på Fäbovägen på Långbuans fäbod, han älskade socker !!! :D

Bilagor

• getabock.JPG
    getabock.JPG
    704,4 KB · Visningar: 2
F

F.d. 55334

Guest

Hej alla,
känns inte så bra eftersom jag inte kommer att gå in förrän efter kl 19 måndag av ekonomiska skäl om inte det osannolika inträffar att jag är uppe och hoppar före kl 07 men lägger en bild, faktiskt hela bilden

Ryggradsdjur, inte domesticerat direkt men förekommer hos oss dock inte i vilt tillstånd - än

Agneta W

100_1862.JPG

F

F.d. 55334

Guest

HUR kunde du se att det är en strutsbäbis? Om jag inte hade fotat den själv skulle jag inte klarat det!
Men grattis Fru Zingmark, din tur.
(Strutsbäbisen fanns hos Vikbolandets Struts, bilderna på tonårsstrutsar och äldre sparar jag till ett ev senare tillfälle.
Agneta W

Senast redigerad av en moderator:
Toppen