• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billigaste P11!?

D

duuje

Guest
Jag är på jakt efter ytterligare en P11. Fick reda på att OKQ8 i Karlsborg tar 1495:-! Är det någon som vet var jag kan hitta en billigare utan att behöva åka Sverige runt. Vi kommer att åka till Trelleborg om någon vecka.

Senast redigerad av en moderator:

RolfStig

FD HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
4121
Medlemskap
2022
Sv: Billigaste P11!?

Jag är på jakt efter ytterligare en P11. Fick reda på att OKQ8 i Karlsborg tar 1495:-! Är det någon som vet var jag kan hitta en billigare utan att behöva åka Sverige runt. Vi kommer att åka till Trelleborg om någon vecka.

Hej!
Aniolgasol i Ekeby, Aniolgasol - Gasol till lågpris!, strax utanför Helsingborg passerar du nästan när du kör till Trelleborg. Dom säljer fylld P11 för 950,-.

En vanlig fyllning kostar 269,- vilket väl nästan är rekordlågt. Kolla dock in deras något knepiga öppettider.

ullabulla

FD HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
1247
Medlemskap
2022
Sv: Billigaste P11!?

hej åhus gasol har fulla p11or för 690kr. Fyller även flaskor 150kr för en p11. Jag bytte in en tom p6 mot en ny full p11 och fyllde upp en p11 ca 2kg för 300kr i våras. MVH Stephan.

Toppen