• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billiga campingbord Ikea

F

F.d. 28145

Guest
Sv: Billiga campingbord Ikea

Om man vill ha en större yta kan man väl ta en skiva, sätta reglar under så skivan ligger stadigt??????
Skivan tar väl inte så stor plats i HBn?
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Billiga campingbord Ikea

Köpte ett likadant bord i Holland för 4 år sedan det håller ännu. Använder detofta att ställa min grill på och som fika bord mellan 2 stolar, vin och vinglass får plats. Kostade det dubbla i Holland. Gillar bordet.
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Billiga campingbord Ikea

Små lätta bord är användbara. Vi har köpt ett alternativ i form av en campingpall med tygsits och en bricka som funkar som bordsskiva. Reservstol, fotpall, bricka och sidebord i ett!
 

Hobbyloj

HBK Medlem
Inlägg
140
Kommun
Linköping
HBK-Nr
945
Medlemskap
2024
Sv: Billiga campingbord Ikea

Köpte ett bord på¨Ikea igår. Tycker det verkar tillräckligt stadigt och blev positivt överraskad. Tycker att den kritik som riktats mot det är felaktig.
En annan sak.
Så fort någon ställer en fråga om någon bra artikel här på forumet så köper många av oss direkt denna, inklusive jag själv. Det är en av fördelarna med forumet att man får massa bra tips om bra och ha grejor som man inte visste fanns och kanske behöver.
Undrar hur många som genom denna tråden har köpt just detta bordet ?

Jag har också köpt det. Stadigt i en ledd men lite rangligt i den andra ledden.
Lätt fixat med ett snedstag mellan de inre benen enligt bild.
Blev riktigt bra.
 

Bilagor

  • Ikeabord.jpg
    Ikeabord.jpg
    959,4 KB · Visningar: 8
Toppen