• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Billiga bilreservdelar

Michael S

HBK Medlem
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
19308
Medlemskap
2026
Vill tipsa om en riktigt bra leverantör av bilreservdelar.

Vi är tre personer på jobbet som beställt där.
Leverans exakt som utlovat och med uppföljning hela vägen till dörren. (DHL)

Dom ligger på ca halva (0,5) till en tredjedel (0,3) av priset hos Mekonomen.
Märkesvaror med mycket info on var artikel.

Naturligtvis har jag inga kopplingar till denna firma.

https://www.autoteilemann.de

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025
Sv: Billiga bilreservdelar

Ja vår värld krymper och det blir snart svårt att motivera de priser som Mekonomen m.fl. tar ut för reservdelar.

Jag kan lägga till en firma till i listan och som jag nyligen handlat av: Bildelaronline24: köp reservdelar och bildelar billiga pÃ¥ nätet
En tysk firma med bl.a. en site på svenska.

Jag köpte nyligen nya bromsar till vår Nissan Almera därifrån:
- 2 st ventilerade bromsskivor fram
- 2 st bromsskivor bak
- Bromsbelägg
- Monteringssats till bromsbelägg

Allt levererat hem till dörren med UPS för det nästan löjliga totalpriset av 1 083:- inkl frakt.:wideeyed:

F

F.d. 29603

Guest

Jag handlar själv mycket från reservdelar24.se, också bra priser och stort utbud.

Junis

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
17471
Medlemskap
2025

När fjädern till min handbroms i bakhjulet (Fiat chassie -05) gick sönder ville jag köpa ny här i Sverige hos Fiathandlare. Fanns bara att få med hel bromsbandssats, kostnad 1200 kr.
Kollade och beställde på 24.se kostnad inkl. frakt 270 kr för bara monteringssatsen och leverans 4 dagar efter beställning.
Har handlat där flera gånger till mina andra bilar. Hart fungerat lika bra alla gånger.

Toppen