• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Billig Concorde Charisma

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Under några månader i Spanien har jag gått förbi en fin stor husbil. jag tänkte mig den som en miljonhusbil. Idag kom det upp försäljningsskyltar på bilen. 2003 års modell med
extralås på luckorna och lågt mc-ställ bak. Bilen har Belgiska skyltar. Jag tycker priset 57.500 E är ett fynd med dagens Euro under 9 kr ger det oprutat ett pris på under
517.500 kr. Tittar man på blocket i Sverige så är det en helt annan prissättning.

Detta är ingen reklam och jag är inte inblandad på något sätt , utan bara en upplysning vad man kan köpa för surt förvärvade penningar om man är på rätt plats!

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Billig Concorde Charisma

Som en god vän sade till mig från ett icke europeiskt land. (Ja Ni svenskar är ju vana att betala för mycket) Kolla på båtarna så ser Du att bilen är inget undantag. Tack för inlägget värt att tänka på när vi går in i ett nytt år med ett europa som våndas.

F

F.d. 29925

Guest

Finns ganska ofta "otroligt billiga" bilar på blocket, men i många fall finns inte bilen eller så kan det vara frågan om falskskyltat stöldgods. Men lyckosökare finns tyvärr inte bara på blocket.

M

mikkis

Guest

Gott nytt år !!

Att det finns billiga husbilar till salu så som på blocket behöver inte betyda att annonsören är oärlig.
Det kan finnas orsaker till varför man säljer sin husbil under ett marknadsvärde.

Gott nytt år !!

Mikks med Familj

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Skulle man se denna bil på blocket så skulle man tro det var något "skumt".

Denna bilen finns i verkligheten. Jag är nästan säker på att ägaren köpt det hus där husbilen stått parkerad utanför.

Toppen