• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Biljetter med Stena Line

brittan

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
3942
Medlemskap
2026
Hej alla!

Nu är båtbiljetten bokad och betald. Igår bokade jag tor biljett mellan Trelleborg & Sassnitz till ett pris à 1798-:. Vi brukar alltid åka över Danmark. Men den resvägen bli mycket dyrare. Ex brobizz, milen i Danmark och båten till Tyskland.

Så nu kan jag/vi bara invänta våran semester. :spinny:

Hälsningar Brittan :wub:

F

F.d. 24442

Guest
Sv: Biljetter med Stena Line

Bokade samma överfart, 1398:-, billigare kan det knappast bli att ta sig över :)

Y

Yjons

Guest

Läs tidigare tråd om Stena Line till Tyskland. Där framgår att man måste vara observant med Stenas olika prisklasser och ev rabatter.

J

Jarn

Guest

Bokat 13 juni, enkel 499:- upp till 8m.

Emppu

HBK Medlem
Kommun
Olofström
HBK-Nr
3702
Medlemskap
2025

Läs tidigare tråd om Stena Line till Tyskland. Där framgår att man måste vara observant med Stenas olika prisklasser och ev rabatter.

Just det!
Bokade en enkel för 799kr (Firefox) och för kompis, han fick priset 899kr, samma färja! :confused: Bilarna är lika stora.
Stängde firefox och bokade hans biljet med Explorer, priset blev 799kr! :D

/Eino

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

En annen mulighet er at du har Adaware i firefox og en sponsor reklam ble fjernet :rolleyes:

jojje

HBK Medlem
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2025

Samma som Rolandn 499:- enkel,fast först 895 efter rabatt ?!.
Avbokade den och fick pengarna tillbaka och sedan ny bokning utan rabattkod!?

Jojje

RiRos

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1793
Medlemskap
2025

Bokade du samma tid samma dag och fick olika pris,samma resa med ekonomi, flex biljett. Alltså exakt samma bokning.

Senast ändrad:

Riviera

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
139
Medlemskap
2025

Har varit med om att priset blir dyrare när mangår in igen senare på samma sida. Var en gång påtagligt för en SAS-biljett. Efter att ha raderat "kaksmulan" sjönk priset igen. Verkade som om man ville skynda på beställning. SAS kundtjänst nekade emellertid att det var så. Men det borde vara lätt att programmera priset efter innehållet i "kaksmulan".

JOE50

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
3974
Medlemskap
2025

Hej på er!
Jag bokade Finnline Malmö-Travemünde t o r 1170 kr med cc rabatt

:)