• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bilder

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Bilder

Hon har lagt in bilderna under "Fotogalleriet"

Fina bilder,
Min fråga till Brittis, var du ut på bryggan ? hos Ragges

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej , våran son var ut på bryggan före sin far, men jag var alldrig ut:swoon: Det blir lite fel när jag lägger ut bilder men hoppas att ni förstår ändå vad jag menar det är inte så lätt i början! :swoon: "Rom byggdes inte på en dag" !:yes: Mvh Brittis 455

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

:p Det här med vad du ute på bryggan undrade carina vad menar du med det Carina?Den är inte farlig, hade jag vetat att du ville ha en flytväst då hade jag hämtat en till dig.Du hade nog vaknat om du trillat i.Skämt åsido.Brittis son var ialla fall först ute på bryggan (tror jag) jag tror det var han som drog upp en gäddan på Fredagen.Ha det bra och vilka fina kort ni tagit utöver Landsjön.:yes:

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

:twitcy: Där var nog inte behovet av flytväst så stort :swoon: eftersom det var ganska grunt
Men en modig badare berättade att det bara var 16 grader i vattnet, så hellre en våtdräkt.
Sedan var jag lite, men bara lite misstänksam över hållfastheten :wub:
Men vi kan väl öva balansgång till nästa år.
Augusti 2007 005.jpg

F

F.d. 17999

Guest

Tack Brittis!
Det var dom vackraste naturbilder som jag någonsin sett.
Ni måste vara experter på att fotografera.
Jag har läst en del böcker av Bernard Nord där han beskriver denna trakt.
Detta är en del av Sverige som jag och min fru verkligen vill uppleva.
Många tack!
Mvh/Ingrid o Lasse

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej det var roligt att någon tycker om bilderna än vad jag gör! Jag är mäkta stolt över dom , det är roligt när man har en enklare kamera när man ska fota lite. Föör skulle det ställas in och krånglas en hel del och då var det lätt att missa den där sittutiaonen som kanske bara händer en gång. :wink: Om jag får flera chanser så kommer jag at dela med mig av mina bilder. Jag är ingen expert men jag gör mitt bästa.:wideeyed: Mvh Brittis 455

Toppen