Sv: Bilder på HBK husbilsplatser
Sjöberg, bra exempel med Campercontact. Som jag inledningsvis skrev i min tråd finns denna möjligheten i flera tyska husbilsklubbar - exempel meinwomo.net. Förstår dock att det kräver med administrativt arbete
En tanke, om man sneglar lite på campercontacts lösning så har det gjort något åt det håll du önskar carsten.
Jag testade igår och konstaterar att det går bra att ladda upp bilder och de kommer med direkt utan att någon administratör behöver göra jobbet.
Camperplaats Västeras - Västeras gästhamn och husbilscamping - Zweden
Man kunna tänka sig vid en eventuell framtida utveckling av hbk:s ställplatslista att ha redan befintlig bild som "bild nr 1" och resten i en lösning liknande campercontacts. Gärna med en kontroll av webb (Gunnar och Boo (kanske fler?) har jag uppfattat är de som håller i det löpande jobbet och de gör banne mig ett toppenjobb!)
Med en sån lösning där flera bilder kan visas skulle ingen behöva bli förnärmad av att få sin bild utbytt och andra medlemmar skulle bli lyckliga av att få sin bild visad, förhoppningsvis kan folk bli mer inspirerade att bidra med mer bilder/information/uppdateringar till listan.
mvh jocke
Sjöberg, bra exempel med Campercontact. Som jag inledningsvis skrev i min tråd finns denna möjligheten i flera tyska husbilsklubbar - exempel meinwomo.net. Förstår dock att det kräver med administrativt arbete