• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bilder efterlyses

lenohl02

FD HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
9837
Medlemskap
2022
Hej alla vänner i klubben!
Jag skulle vilja få bilder från er , tex. från resor ,vackra ställen ,mm, som vi skulle kunna ha som rullar på en skärm på mässorna som vi är på. Jag har de senaste 2 åren haft egna bilder samt bilder från vi som jobbat kring Nolia och på mässområdet.
Eftersom vi är medarrangör på Nolia i år så tänkte jag att vi kunde kanske utöka antalet bilder som snurrar runt i ett bildspel. Förhoppningsvis kommer det att finnas en Bildkanon på scenen i campingområdet på Nolia.
Om ni känner att ni har bilder att dela med er för allmänheten så skicka gärna bilderna till mig.
l.ohlund@telia.com
Mvh. Lennart
PS. Ha en skön sommar!:msn_sun::msn_sun:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Bilder efterlyses

Jag kan maila över några bilder. Vilken uppösning vill du ha? Skall det vara med husbil eller även bilder utan husbilar?

lenohl02

FD HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
9837
Medlemskap
2022
Sv: Bilder efterlyses

Hej!
Jag tänkte bara olika bilder från resor med eller utan husbil , jag har inte tänkt något på det, det ska ju rulla i ett bildspel med troligtvis olika upplösningar på bilderna/ Lennart

Toppen