• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bild av husbil?

F

F.d. 6095

Guest
Nu har vi försökt sätta in vår husbilsbild i forumet, men lyckas ej trots att vi följer "receptet". När vi kommer så långt att vi trycker på bläddra för att få in bilden och öppnar den, händer ingenting. Vad gör vi för fel, Under min husbil står det att vi har 1 bild men ingen bild syns! Tacksam för hjälp....

Carina o Mikael

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Bild av husbil?

Visst finns det en bild uppladdad. Jag klickade på "se min husbil" vid ditt alias i inlägget och såg en snygg bil.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Vill du ha bilden vid ditt alis så klicka på kontrollpanelen vid ditt hälsningsmeddelande till vänster och välj sedan avatar.

F

F.d. 6095

Guest

Tyvärr!
Vad har hänt med vår profil i husbilsklubben när vi skickade vår bild av husbilen? Alla bilder som finns i husbilsklubbens sidor försvann och utseendet ändrades helt, även plupparna i var finns vi är borta. I vår andra dator är allt normalt. Verkar som detta skedde när vi laddade ner programmet som gjorde det möjligt att förminska bilden. Hoppas att någon vet. Hjälpte ej heller att vi avinstalerade bildprogrammet som vi laddade ner. Hoppas att det löser sig....

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 28145

Guest

Varför ladda ner ett program som förminskar bilden?

Har ni XP? Läs då mitt råd hur man förminskar i "Fotohörnan"

Senast redigerad av en moderator:
Toppen