• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bilbyte

F

F.d. 25020

Guest
Sv: Bilbyte

Nu blir det en lång höst och vinter. Våren 2012 (april) hämtar vi vår nya Carthago Chic E-line I 50 hos Bengt i Örkelljunga.
Önskar man vore en björn så att man kunde gå i ide...
Hej o grattis . Genomgick samma procedur förra året fick nya husbilen april 2011 men ta det som en graviditet går det lättare Mvh 220 Sture i Pajala:rolleyes::yes:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Grattis till er nya bil. Är säker på att ni kommer att bli så nöjda. Har bara hört bra saker om Carthago och Bengt i Örkelljunga.

Vi stormtrivs med vår Dethleffs, samma som ni hade. Vi har satt på nya fjädrar fram och bak har vi satt på luftfjädringar. Bestämde oss för att satsa på att utrustaa denna bilen istället för att byta till en annan.

F

F.d. 2692

Guest

Grattis till den nya bilen, förstod att något var på gång när jag träffade Kicki på Elmia.
Själv fick vi nöja oss med en begagnad Rapido som också är inköpt i Örkelljunga.

B

Bergåsen

Guest

Hej
Vi hämtade vår nya Carthago Chic E-line I 50 hos Bengt i Örkelljunga i mars 2011
Är hyfsat nöjd med bilen men missnöjd med återförsäljaren.
Flera fel vid leverans har ännu (November) inte blivit åtgärdade trots många påtryckningar. Deras intresse tog slut efter leverans.

Hälsningar
Joakim och Ann-Cathrine

Mita o Stig

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1105
Medlemskap
2025

Det kändes väl gott att provsitta er nya bil idag ,nu närmar det sig med stormsteg tills ni kan hämta ut den.:applaus::mh4::applaus:
Tack för en trevlig helg
:mat:

F

F.d. 5333

Guest

Sture! Kul att se inlägg från Dig! Har undrat vart Du tog vägen efter MHCs nu vet jag.

Gävle borna K & L

Toppen